Julerbjudande: Gratis Deluxe Presentlåda. Se erbjudande!

Hur kan vi hjälpa dig?

Populära rubriker: fraktkostnaderna, returnerar, betalningsmetoder

Fler frågor?

Hur kan jag kontakta dig?

Det enklaste sättet att kontakta oss är genom vårt kontaktformulär. Du kommer att få ett svar inom 24 timmar. Men i de flesta fall kan du förvänta dig ett svar redan inom några timmar från vårt supportteam. Vi svarar på meddelanden under kontorstider från måndag till fredag. Var snäll och kontrollera spam-mappen utifall vårt svar landat där.

Hittade du inte vad du letar efter?

kontakta oss
FAQs

Hur fungerar kampanjer?


Julerbjudande: Gratis Deluxe Presentlåda med beställningar över 250 kr.

1. Handla dina favoritprodukter
2. När du har 250 kr eller mer i din kundvagn klickar du på 'Jul GRATIS GÅVA!' välj önskad och LÄGG TILL I KUNDVAGNEN.
3. Och du är klar! Vi skickar alla dina produkter redo för jul!

*Denna kampanj kan inte tillämpas med andra rabatter. Löper ut 11/12/2019 eller tills lagret räcker.

Hur skapar jag en egen personlig produkt?

Väldigt lätt! Designprocessen består av tre enkla steg. Du kan använda foto, logotyper eller text i din design. 1. Välj din produkt, 2. Ladda upp en bild, 3. Beställ. Om du fortfarande behöver inspiration kan du också använda en av våra designmallar. Ingen förtjänar ett tråkigt mobilskal!

Jag fick inget bekräftelsemail, var min beställning lyckad?

Var noga med att kolla din skräppost eller skräppostmapp. Om bekräftelsemailen inte finns i någon av dessa mappar och du fortfarande inte har fått ett e-postmeddelande från oss, var snäll och kontakta oss.

Kan jag avbryta eller göra ändringar i min order?

Tyvärr är det inte möjligt. Så snart beställningen har lagts, behandlas den omedelbart av produktionsanläggningen för att säkerställa snabb leverans. Detta är en automatiserad process och robotarna hatar att vara avbrutna. Skämt åt sidan, var noga med att du är nöjd med din design innan du checkar ut.

Vad är fraktkostnaderna och tiderna?

Följande priser inkluderar inte skatter
  • Expressleverans (UPS) (Leverans måndag-lördag. En signatur behövs för leveransen.) 71,60 kr
  • Pick-Up Point leverans (UPS) (Leverans till en kontantleveranspunkt nära dig. Öppettiderna skiljer sig per kontantleveranspunkt.) 39,60 kr
  • Standard leverans (Post Nord): 5-10 arbetsdagar (Leverans måndag-lördag. Du behöver inte vara hemma, paketet passar i din brevlåda.) 0,00 kr

Hur kan jag spåra min beställning?

Du kan spåra din order från din kontosida på vår hemsida. Ett spårningsnummer skickas också till dig via e-post när din beställning skickas. Spårningsinformationen kan ta några timmar att uppdateras efter leverans, så vänligen vänta och kolla igen innan du kontaktar vårt supportteam.

Allmänna helgdagar

Under svenska helgdagar och högsäsonger var god tillåt extra tid för beställning och leverans. På helgdagar kommer beställningar inte att behandlas av oss eller av våra operatörer. Beställningar som placerades dagen före semestern och på själva semestern kommer att skickas ut den första följande arbetsdagen.


22 april - Annandag påsk
10 maj - Kristi himmelsfärdsdag
30 maj - Pingstdagen
10 juni - Sveriges nationaldag
24 december - Julafton
25 december - Juldagen
26 december - Annandag jul
31 december Nyårsafton