Hur kan vi hjälpa dig?

Populära rubriker: fraktkostnaderna, returnerar, betalningsmetoder

Returer

Kan jag få återbetalning om jag returnerar min produkt?

Vi kan inte erbjuda en återbetalningsgaranti på produkter som har anpassats. Produkten kan inte säljs vidare på grund av produktens personliga natur.

Hittade du inte vad du letar efter?

kontakta oss
FAQs

Hur skapar jag en egen personlig produkt?

Väldigt lätt! Designprocessen består av tre enkla steg. Du kan använda foto, logotyper eller text i din design. 1. Välj din produkt, 2. Ladda upp en bild, 3. Beställ. Om du fortfarande behöver inspiration kan du också använda en av våra designmallar. Ingen förtjänar ett tråkigt mobilskal!

Jag fick inget bekräftelsemail, var min beställning lyckad?

Var noga med att kolla din skräppost eller skräppostmapp. Om bekräftelsemailen inte finns i någon av dessa mappar och du fortfarande inte har fått ett e-postmeddelande från oss, var snäll och kontakta oss.

Kan jag avbryta eller göra ändringar i min order?

Tyvärr är det inte möjligt. Så snart beställningen har lagts, behandlas den omedelbart av produktionsanläggningen för att säkerställa snabb leverans. Detta är en automatiserad process och robotarna hatar att vara avbrutna. Skämt åt sidan, var noga med att du är nöjd med din design innan du checkar ut.

Vad är fraktkostnaderna och tiderna?

Följande priser inkluderar inte skatter
  • Expressleverans: Spåras med signatur - 3 arbetsdagar (UPS) (Leverans måndag-lördag. En signatur behövs för leveransen.) 71,60 kr
  • Pick-Up Point leverans: Spåras med kontaktleveranspunkt - 3 arbetsdager (UPS) (Leverans till en kontantleveranspunkt nära dig. Öppettiderna skiljer sig per kontantleveranspunkt.) 39,60 kr
  • Standard leverans (Post Nord): 5-10 arbetsdagar (Leverans måndag-lördag. Du behöver inte vara hemma, paketet passar i din brevlåda.) 0,00 kr

Hur kan jag spåra min beställning?

Du kan spåra din order från din kontosida på vår hemsida. Ett spårningsnummer skickas också till dig via e-post när din beställning skickas. Spårningsinformationen kan ta några timmar att uppdateras efter leverans, så vänligen vänta och kolla igen innan du kontaktar vårt supportteam.

Allmänna helgdagar

Under svenska helgdagar och högsäsonger var god tillåt extra tid för beställning och leverans. På helgdagar kommer beställningar inte att behandlas av oss eller av våra operatörer. Beställningar som placerades dagen före semestern och på själva semestern kommer att skickas ut den första följande arbetsdagen.


22 april - Annandag påsk
10 maj - Kristi himmelsfärdsdag
30 maj - Pingstdagen
10 juni - Sveriges nationaldag
24 december - Julafton
25 december - Juldagen
26 december - Annandag jul
31 december Nyårsafton