Gratis Deluxe-förpackning med beställnignar över 300kr. Använd koden: DELUXE

Frågor & Kontakt

Nedan hittar du våra vanligaste frågor. Hittar du inte din fråga? Vänligen kontakta oss för svar! contact oss omedelbart. Vi hjälper dig!

  • Vad kostar frakten?

    Frakten är helt gratis.

  • Jag får ett felmeddelande när jag försöker skapa mitt skal, varför får jag det?

    När du designar ditt skal och det inte verkar fungera eller om du inte kan ladda upp en bild när du beställer ditt skal, är det lämpligt att kontrollera följande: - Uppfyller din webbläsare systemkraven? - Motsvarar den bild du har försökt ladda upp något av följande format: jpg, gif eller png? - Har den bild du försöker ladda upp överstigit den högsta tillåtna storleken på 6MB? Om så är fallet, kan du minska bilden och försöka igen. - Är din internetuppkoppling stabil och har en anständig hastighet (5mb +). Om du är osäker, placera dig närmare din router eller använd dig av en direkt kabelanslutning.

  • När kommer min beställning att levereras?

    I genomsnitt tar det 5-7 veckodagar att levererar produkter till hela Sverige.

  • Vilka betalningsmetoder finns tillgängliga och är de säkra?

    Våra nuvarande betalningsmetoder är följande: Mastercard, Visa, Visa Debit, Visa electron, Trustly, Klarna och PayPal. Vi levererar till alla europeiska länder. Kolla här för att se avgift för ditt land. Alla priser är inklusive moms.

  • Vilken policy är tillämpad till min köpta produkt?

    Om den levererade produkten är skadade eller bucklad eller om designen inte överensstämmer med vad du hade beställt, vänligen kontakta oss omedelbart via e-post/ webbforumet. Se till att du anger ditt ordernummer i mailet. Det är inte möjligt att returnera eller byta personliga produkter på grund av att just denna produkt är speciellt framtagen för dig och har på så sätt inget mer säljvärde. Vårt team strävar alltid efter att hitta en lämplig lösning och åtgärda dina problem så snabbt som möjligt.

  • Hur skapar jag en eget personligt produkt?

    Väldigt lätt! Designprocessen består av tre enkla steg. Du kan använda foto, logotyper eller text i din design. 1. Välj din produkt, 2. Ladda upp en bild, 3. Bdställ. Om du fortfarande behöver inspiration kan du också använda en av våra GoCustomized designmallar. Ingen förtjänar ett tråkigt telefonskal!

    Länk till blogg: https://www.gocustomized.com/blog/custom-phone-case-tutorial/

    Om detta inte var till hjälp, vänligen kontakta oss.

  • Kan jag använda en bild med en transparent bakgrund?

    Ja du kan, och vi rekommenderar det starkt. Vår Customizer stöder PNG-format bilder med transparent bakgrund.

    Om det inte är till hjälp, vänligen kontakta oss.

  • Vilka bildformat kan jag använda och hur gör jag en egen bild?

    Följande format stöds av vår Customizer: JPG, PNG och GIF (men uppenbarligen inte de rörliga GIF-filerna). Filer kan vara högst 6 MB. Ju högre upplösningen av bilden som laddas upp desto bättre slutresultatet och ju större ditt leende. Du kan skapa din design i förväg med hjälp av program som Adobe Photoshop eller gratis verktyg som Pixlr. Var noga med att spara din fil i de tidigare nämnda formaten. Tänk på att vi håller en 3 mm säkerhetsmarginal nära kanterna och kamerans öppning för att säkerställa att ingen av era bilder blir avskurna.

    Om det inte är till hjälp, vänligen kontakta oss.

  • Kan jag använda bilder från internet?

    Alla bilder med rätt format kan användas (JPG, PNG eller GIF). Var medveten om att bilder som tagits från internet och särskilt sociala medier, till exempel Facebook, ofta har en låg upplösning. Om du använder bilder som tagits från internet, kontrollera att upplösningen är tillräcklig för önskat slutresultat. Se till att du inte bryter mot upphovsrätts- eller äganderätt när du använder bilder som tagits från internet. Är du inte säker? Fråga bara fotografen för att bli säker.

    Om det inte är till hjälp, vänligen kontakta oss.

  • Kan jag använda logotyper?

    Alla bilder i rätt filformat (JPG, PNG eller GIF) kan användas. Det är viktigt att kontrollera copyright / varumärkesrättigheter när du laddar upp en logotyp till GoCustomized. Logotypen måste antingen vara din egen eller så måste du ha tillstånd att använda den. Är du inte säker på om du äger upphovsrätten / varumärket? Vänligen kontakta logotypens skapare.

    Om det inte är till hjälp, vänligen kontakta oss.

Läs mera

  • Vad är statusen för min order?

    Leveranstid = produktionstid + frakttid

    Leveranstiden är produktionstid plus frakttid. Beställt flera produkter med olika produktionstider? Vi skickar alla varor tillsammans när din beställning är klar.

    För produktionstid per artikel, kolla produktsidan.

    Leveranstid
    Express: 2 arbetsdagar (USD 9,99)
    Pickup: 2 arbetsdagar (USD 4,99)
    Långsam: 7 - 11 arbetsdagar (gratis)

    Om det inte är till hjälp, vänligen kontakta oss

  • Vad är fraktkostnaderna och tiderna?

    Leveranstid = produktionstid + frakttid

    Leveranstiden är produktionstid plus frakttid. Beställt flera objekt med olika produktionstider? Vi skickar alla varor tillsammans när din beställning är klar.

    För produktionstid per artikel, kolla produktsidan.

    Leveranstid
    Express: 2 arbetsdagar (USD 9,99)
    Pickup: 2 arbetsdagar (USD 4,99)
    Långsam: 7 - 11 arbetsdagar (gratis)

  • Passar min order via brevlådan?

    Leveranstid = produktionstid + frakttid

    Leveranstiden är produktionstid plus frakttid. Beställt flera objekt med olika produktionstider? Vi skickar alla varor tillsammans när din beställning är klar.

    För produktionstid per artikel, kolla produktsidan.

    Leveranstid
    Express: 2 arbetsdagar (USD 9,99)
    Pickup: 2 arbetsdagar (USD 4,99)
    Långsam: 7 - 11 arbetsdagar (gratis)

  • Hur kan jag spåra min beställning?

    Du kan spåra din order från din kontosida på vår hemsida. Ett spårningsnummer skickas också till dig via e-post när din beställning skickas. Spårningsinformationen kan ta några timmar att uppdateras efter leverans, så vänligen vänta och kolla igen innan du kontaktar vårt supportteam.

    Om det inte är till hjälp, vänligen kontakta oss.

  • Allmänna helgdagar

    Under svenska helgdagar och högsäsonger var god tillåt extra tid för beställning och leverans. På helgdagar kommer beställningar inte att behandlas av oss eller av våra operatörer. Beställningar som placerades dagen före semestern och på själva semestern kommer att skickas ut den första följande arbetsdagen.


    2 april - Annandag påsk
    10 maj - Kristi himmelsfärdsdag
    20 maj - Pingstdagen
    6 juni - Sveriges nationaldag
    24 december - Julafton
    25 december - Juldagen
    26 december - Annandag jul
    31 december Nyårsafton

    Om det inte är till hjälp, vänligen kontakta oss.

  • Kan jag få återbetalning om jag returnerar min produkt?

    Vi kan inte erbjuda en återbetalningsgaranti på produkter som har anpassats. Produkten kan inte vidareförsäljas på grund av produktens personliga natur.

    Om det inte är till hjälp, vänligen kontakta oss.

  • Hur kan jag kontakta GoCustomized.se?
    Det enklaste sättet att kontakta oss är via support@gocustomized.se. Du kommer att få ett svar inom 24 timmar. Men i de flesta fall kan du förvänta dig ett svar redan inom några timmar från vårt supportteam. Vi svarar på meddelanden under kontorstider från måndag till fredag. Var snäll och kontrollera spam-mappen utifall vårt svar landat där. Om det inte är till hjälp, vänligen kontakta oss.
  • Hur hanterar GoCustomized.se min personliga information?

    För mer information om hur din personliga information hanteras av GoCustomized BV., Se vår sekretesspolicy som finns här: https://www.gocustomized.se/privacy_policy/

    Om det inte är till hjälp, vänligen kontakta oss.

  • Vilka är de allmänna villkoren för Gocustomized.se?
    De allmänna villkoren finns här: https://www.gocustomized.se/terms-conditions/ Om det inte är till hjälp, vänligen kontakta oss.