Hur kan vi hjälpa dig??

Populära rubriker: fraktkostnaderna, returnerar, betalningsmetoder

FAQs

Hur skapar jag en egen personlig produkt?

Väldigt lätt! Designprocessen består av tre enkla steg. Du kan använda foto, logotyper eller text i din design. 1. Välj din produkt, 2. Ladda upp en bild, 3. Beställ. Om du fortfarande behöver inspiration kan du också använda en av våra designmallar. Ingen förtjänar ett tråkigt mobilskal!

Jag fick inget bekräftelsemail, var min beställning lyckad?

Var noga med att kolla din skräppost eller skräppostmapp. Om bekräftelsemailen inte finns i någon av dessa mappar och du fortfarande inte har fått ett e-postmeddelande från oss, var snäll och kontakta oss.

Kan jag avbryta eller göra ändringar i min order?

Tyvärr är det inte möjligt. Så snart beställningen har lagts, behandlas den omedelbart av produktionsanläggningen för att säkerställa snabb leverans. Detta är en automatiserad process och robotarna hatar att vara avbrutna. Skämt åt sidan, var noga med att du är nöjd med din design innan du checkar ut.

Har min beställning en spårningslänk?

Detta beror på vilken fraktmetod som valts i kassan.
Om du har valt vår standardfraktmetod skickas din beställning utan spårning. Den här fraktmetoden tar lite längre tid men är också det mest ekonomiska alternativet. När det gäller standardfraktmetoden ber vi dig att tänka på att de datum som anges är en uppskattning, vilket innebär att beställningen kan komma fram några dagar före eller några dagar efter.
Om du väljer vår premium-, express- eller upphämtningsleveransmetod får du en spårningslänk så att du när som helst kan följa hur din beställning skickas. Tänk på att det kan ta några timmar innan spårningsinformationen uppdateras efter att din beställning har skickats.

Var kan jag spåra min beställning?

Om du har valt en fraktmetod med en spårningslänk får du länken för att spåra din beställning via e-post. Du kan hitta den här länken i det e-postmeddelande med bekräftelse på leverans som du har fått från oss. När du klickar på den kommer du att omdirigeras till webbsidan för det transportföretag du valde.

När får jag min beställning?

Vi erbjuder olika leveransmetoder så att du kan välja om du vill ha en leverans med spårningslänk eller inte, samt hur länge du är villig att vänta på leveransen av din beställning.

Vad är skillnaden mellan garanterad och beräknat leverans?

Garanterat leveransdatum

Om du väljer en fraktmetod med garanterat leveransdatum ger vi dig en mer konkret tidsram för leverans av din beställning. Du kommer att få en spårningslänk för att följa hur din beställning skickas.

Beräknat leveransdatum

Om du väljer en fraktmetod med ett beräknat leveransdatum kommer vi att ge dig en ungefärlig leveranstid. Detta innebär att beställningen kan komma fram före eller efter den tidsram som anges i kassan. Det här alternativet innehåller ingen spårningslänk.

 

Trots de rådande omständigheterna levereras de flesta beställningar i tid. Tillsammans med våra transportörer gör vi vårt yttersta för att hålla det angivna datumet, men det kan uppstå situationer som ligger utanför vår kontroll. Vi tackar på förhand för ditt tålamod och din förståelse.

Vad är fraktkostnaderna och tiderna?

Följande priser inkluderar inte skatter
  • Express leverans (UPS) 71,60 kr
  • Pick-Up Point leverans (UPS) 39,60 kr
  • Standard leverans (Post Nord) 0,00 kr

Allmänna helgdagar

Under svenska helgdagar och högsäsonger var god tillåt extra tid för beställning och leverans. På helgdagar kommer beställningar inte att behandlas av oss eller av våra operatörer. Beställningar som placerades dagen före semestern och på själva semestern kommer att skickas ut den första följande arbetsdagen.

Den 1 januari. - Nyår

5 april. - Påsk

27 april. - Kungadagen

13 maj. - Kristi himmelsfärdsdag

24 maj - pingst

December 25. & 26. - Juldagen