Unika skal och fodral i alla storlekar

GoCustomized är en utmärkt specialist när det gäller unika, orginella och personligt designade skal

Snabb och fri frakt

Gör din besällning på vardagar innan kl. 17 och beställningen kommer sändas dagen efter! Leveranstiden är 5-7 dagar.

Flera olika betalningsmetoder

Vi godkänner följande betalningmetoder: Visa, Visa Debit, Visa electron, Mastercard, Klarna och Paypal!


Frågor & Kontakt

Nedan hittar du våra vanligaste frågor. Hittar du inte din fråga? Vänligen kontakta oss för svar! contact oss omedelbart. Vi hjälper dig!

Vanliga frågor

  • Vad kostar frakten?

    Frakten är helt gratis.

  • Jag får ett felmeddelande när jag försöker skapa mitt skal, varför får jag det?

    När du designar ditt skal och det inte verkar fungera eller om du inte kan ladda upp en bild när du beställer ditt skal, är det lämpligt att kontrollera följande: - Uppfyller din webbläsare systemkraven? - Motsvarar den bild du har försökt ladda upp något av följande format: jpg, gif eller png? - Har den bild du försöker ladda upp överstigit den högsta tillåtna storleken på 6MB? Om så är fallet, kan du minska bilden och försöka igen. - Är din internetuppkoppling stabil och har en anständig hastighet (5mb +). Om du är osäker, placera dig närmare din router eller använd dig av en direkt kabelanslutning.

  • När kommer min beställning att levereras?

    I genomsnitt tar det 5-7 veckodagar att levererar produkter till hela Sverige.

  • Vilka betalningsmetoder finns tillgängliga och är de säkra?

    Våra nuvarande betalningsmetoder är följande: Mastercard, Visa, Visa Debit, Visa electron, Trustly, Klarna och PayPal. Vi levererar till alla europeiska länder. Kolla här för att se avgift för ditt land. Alla priser är inklusive moms.

  • Vilken policy är tillämpad till min köpta produkt?

    Om den levererade produkten är skadade eller bucklad eller om designen inte överensstämmer med vad du hade beställt, vänligen kontakta oss omedelbart via e-post/ webbforumet. Se till att du anger ditt ordernummer i mailet. Det är inte möjligt att returnera eller byta personliga produkter på grund av att just denna produkt är speciellt framtagen för dig och har på så sätt inget mer säljvärde. Vårt team strävar alltid efter att hitta en lämplig lösning och åtgärda dina problem så snabbt som möjligt.

Top frågor

Inga frågor om detta ämne hittas!

Designa skal

  • Hur kan jag göra mitt egna skal?

    Designprocessen har förenklats i 3 enkla steg. Du kan använda dig av dina personliga foton, logotyper eller text i din design. Dessutom erbjuder vi standardtillverkade GoCustomized egna motiv om du inte har tillräckligt med inspiration för att göra en egen design. Mer info nedan:

  • Kan jag använda en bild med en genomskinlig bakgrund?

    Ja det kan du. Vår designmodul stöder PNG bilder med en transparent bakgrund.

  • Vilka bildformat kan jag använda och hur gör jag det?

    De format som stöds i vår designmodul är följande: JPG, PNG och GIF. Filer kan vara högst 6MB under uppladdningen. Ju högre upplösning av bilden laddas upp, desto bättre kommer slutresultatet vara. Du kan också skapa din design i förväg genom att använda program som Adobe Photoshop eller kostnadsfria verktyg såsom Pixlr och ladda upp bilden till vår designmodul därifrån. Kom ihåg att vi upprätthåller en 3 mm felmarginal nära kanterna och kamera öppningen på skalet

  • Kan jag använda bilder tagna från internet?

    Alla bilder med rätt format kan användas (JPG, PNG eller GIF). Var medveten om att bilder tagna från Internet och i synnerhet sociala medier så som Facebook och Instagram, har naturligtvis en låg upplösning. Se till att du använder bilder tagna från Internet, som har en tillräckligt hög upplösningen för ett så bra slutresultat som möjligt. Dessutom bör du se till att du inte gör intrång på någons upphovsrätt eller ägande varumärke när du använder bilder tagna från internet. Om du är osäker, be helt enkelt fotografen om lov bara för att vara säker.

  • Kan jag använda logotyper?

    Som nämnts tidigare, kan vilken som helst bild av korrekt format användas. Den viktigaste punkten som behandlas när man laddat upp en logotyp till GoCustomized är frågan om upphovsrätt / varumärke. Logotypen ska vara din eller så måste du ha tillstånd att använda den. Är du osäker på om du äger upphovsrätten / varumärket, vänligen kontakta skaparen av logotypen.

Läs mera

Beställning och betalning

  • Kan jag lämna in en alternativ leveransadress?

    Ja, har du möjlighet att lämna in en alternativ leveransadress under betalningen.

  • Vilka betalningsmetoder finns tillfängliga?

    Nuvarande betalningsmetoder som är tillgängliga: Mastercard, Visa, Visa Debit, Visa electron och PayPal. Vi levererar till alla europeiska länder. Kolla här för att se avgift för ditt land. Alla priser är inklusive moms.

  • Hur löser jag in min rabattkod?

    Din rabattkod kan användas på kundvagns skärmen. Klicka på din varukorg längst upp till höger på skärmen och ange koden längst ner på sidan. Om koderna inte fungerar, kontakta oss omedelbart.

  • Jag har inte fått någon e-postbekräftelse, har min beställningen endå gjorts på rätt sätt?

    Var noga med att kolla din skräppost mapp ifall dina e-postinställningar har förkastat vår e-post. Om du inte kan hitta e-posten i din skräppost mapp eller du fortfarande inte har fått en e-postbekräftelse, vänligen kontakta oss och låt oss veta vilken dag och tid du gjorde din beställning.

  • Min beställning påträffade ett fel och min varukorg är nu tom, hur kan jag åtgärda detta?

    Din bestälning kan misslyckades med att slutföras på grund av att du väntat alltför länge mellan skapande och köp, eller om du har problem med ditt kredikort. Du kan lätt hitta din beställning på ditt personliga kontots instrumentbräda. Där kan du göra din beställning igen genom att klicka på "beställ på nytt" knappen i din beställningsöversikt.

Leverans & garanti

  • Vad är fraktavgiften?

    Fraktavgiften är alltid gratis.

  • Hur lång är leveranstiden?

    Genomsnittliga leveranstiden till hela Sverige är 5-7 dagar.

  • Vad är statusen på min beställning?

    Du kan följa statusuppdateringar för din beställning på din kontosida

  • Kan jag returnera min beställning för en återbetalning?

    För produkter som är personligt gjorda kan man inte få pengarna tillbaka. Produkten du köpte har inte längre något säljvärde på grund av att det är en skräddarsydd produkt. Finns det skador på ditt personliga skal? Kontakta oss omedelbart så att vi kan erbjuda en lämplig lösning. Se till att du skickar med ditt ordernummer i ditt e-post meddelande. Alla produkter som inte är specialanpassade, har en 14 dagars full returrätt. Se våra Villkor för mer information.

  • Kan jag avboka eller göra ändringar i min beställning?

    Tyvärr är detta inte möjligt; så snart din beställning gjorts, börjar den bearbetas av produktionen omedelbart för att säkerställa en så snabb leverans som möjligt. Detta är ett automatiskt förfarande. Om du råkar ha angett felaktig information såsom leveransadress eller några andra misstag, kontakta oss omedelbart. Vi kommer att göra vårt bästa för att lösa problemet så snabbt som möjligt.

Läs mera

Sekretess & Reklamationer

Inga frågor om detta ämne hittas!

Integritet och klagomål

  • Jag har ett klagomål angående min beställning eller tjänst som tillhandahålls till mig. Hur kan jag gå tillväga?

    Det är alltid mycket tråkigt om du har ett klagomål om tjänsten du har upplevt. Vi här på GoCustomized.com kommer att göra vårt bästa för att rätta till vad som har gjorts fel. Förklara ditt klagomål i detalj och skicka det till följande e-postadress: support@gocustomized.se.

    Vår kundtjänst kommer att göra sitt bästa för att säkerställa en lösning som tillfredsställer båda parter så snabbt som möjligt. Det kommer att skickas en bekräftelse på att ditt klagomål har mottagits av vår kundservice. Vi kommer att se till att ditt klagomål besvaras inom 48 timmar. Om det behövs mer tid för att hantera ditt klagomål, kommer vi kontakta dig personligen.

    Om detta protokoll inte är tillräckligt i din åsikt, råder vi dig att kontakta Stichting Webshop Keurmerk som är anslutet till GoCustomize.com.

  • Hur hanterar GoCustomized.com min personliga information?

    För mer information om hur dina personuppgifter hanteras av GoCustomzied ltd. Rådgör vår sekretesspolicy som kan hittas här.

Systemkrav & Felmeddelanden

Inga frågor om detta ämne hittas!

Kontakt och Köpvillkor

  • Vilka är de allmänna villkoren för Gocustomized.com?

    De allmänna villkoren kan hittas här. GoCustomized BV är registrerat med i Amsterdam handelskammare Nr. 57214336

  • Hur kan jag kontakta GoCustomized.com?

    Det enklaste sättet att kontakta oss är via vårt kontaktformulär. På vardagar får du svar inom 24 timmar. Kom ihåg att lägga till din ordernummer i ditt e-post meddelande.

FAQs sök
Min kundvagn

Du har inga produkter i din varukorg.